Bu Blogda Ara

10 Şubat 2012 Cuma

ingiliz annelerin ortalıkta bebek emzirme sevdası

geçen yıl londra da okuldan eve gelirken bir kafenin kaldırıma konulmuş sandelyelerinden birinde bir kadını gördüm çocuğunu emziriyordu. Dediğim yerde tam merkezi bir yerdir Russel Square denilen caddenin üzerinde. Kadın basbaya bildiğin tişörtünü açmış hiç çekinmeden çocuğunu emziriyordu. Kapatma korunma felan yok yani. Bugün de bir başkasını gördüm kafenin içinde yoldan geçerken kendi kendime düşündüm acaba bu kadınlar böyle bilerek mi yapıyorlar yoksa çocuğun emzireceği geliyor nerde olurlarsa olsun orda emziriyorlar.

Sonra bi haber aklıma geldi. Londra da biri bir pub da çocuğunu emzirmek isteyince pub daki vatandaş hop demiş burası çocuk emzirecek yere benziyor mu bi bak diyerekten kadını şutlamışlar oradan. Kadının da pek gücüne gitmiş olacak ki tutmuş bu mekanı mahkemeye vermiş baya tartışma konusu oldu yalnız ha. Acaba bu olaya tepki olsun diye mi bunu yapıyorlar diye düşündüm yani. Sonra bu hıyarların başka yapacakları bişey kalmadı mı ...koyem dedim de düşündüm insanlar ne garip kimi savaş da kafayı bozuyor kimisi obezzlikten ölüyor kimisi de çocuğunu ortalıkta emziremeyince kalkıp mahkemeye gidiyor. İşte böyle arkideşler kimine kavun kimine kelek öbür dünya haddimizi bildirecek.

MELİH SEVER..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder