Bu Blogda Ara

16 Şubat 2012 Perşembe

Nihai Buluşma


Her geçen gün buluşmamıza daha da yaklaşıyorum,

Sanki Bu yolu bin yıldır yürüyorum,

Sana doğru,

Çok yakın ve çok uzak hala,

Fakat yürümeye devam ediyorum,

gözyaşlarına rağmen,

rüzgara rağmen,

kırık kemiklere, ezilen dizlere rağmen,

bu kalbi bu hale getiren yaralara acılara rağmen,

yürümeye devam ediyorum,

sana doğru,

Sadece bir yön var,

bir yön,

Sana doğru,

Senden sana,

Başka birşeyim yok,

Hiçbir şeyim,

Bu benim fakirliğim,



Yürümeye devam ediyorum,

Her gün batışının ardından yeniden doğar,

Her fırtınanın ardında bir sığınak,

Her düşüşün ardından bir yükseliş,

Her gözyaşının ardından temizlenen gözler,

ve darbe aldığın her bir noktada bir yeniden yaratılış,

ve eskisinden daha iyi olan bir yaratılış,


Yürümeye devam ediyorum,

Çünkü vallahi merhametin hariç hiçbirşeyim yok,

Verdiğin söz haricinde hiçbirşeyim,

Cümlelerin,

Senin sözün;

84:6

Ey insan! Şüphe yok ki sen Rabbine karşı çaba üstüne çaba göstermektesin; sonunda O'na varacaksın.84,6


Meli 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder