Bu Blogda Ara

22 Şubat 2012 Çarşamba

Yansımalar

Şu anda buradasın fakat seni neyden kurtardığını unutma sakın. Etrafında senin yanında olan insanlar görebilirsin şimdi. Fakat sakın unutma. Bir zamanlar sadece sen vardın sen.... ve O. Senin bir makamın olabilir bugün. Fakat nerden geldiğini sakın unutma. Topraktan geldin toprağa gideceksin. Ve başladığın günlerdeki gibi olacak sen ve sadece O.




En aşağı 17 kere diyoruz ki Allah'a 'Allahım yalnız senden yardım diler yalnız sana sığınırız.' sonra da bütün günümüzü ondan başka şeylerde aradığımızı bulmak için harcarız. Mesela kendimizde, makamda, mevkide, paramızda, etrafımızdaki insanlarda, başarıda, takdir edilmede, kariyer yapmada vs...

Ben bir yetişkinim. Fakat ben hala senin yetiştirdiğin o çocuğum. Milyon kere dünyaya bağlandım kaldım. Her seferinde acıttı beni incitti.  Ve beni tevhide yönelttin. Allah'tan başka ilah yoktur.

Allah'ın rahmeti iki şekilde gelir. Ve her rahmet bir test ile. Hiçbir zaman insanları kıskanma senden daha fazlaya sahip diye. Fazla rahmet fazla test. ve Daha büyük rahmet daha büyük test.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder